دو تا ترکه دو تا گاو میخرن، ‌اولی به دومی میگه:

حالا چی کار کنیم که گاوامون با هم اشتباه نشن؟

دومی میگه: تو دست به گاوت نزن، من یه گوش گاومو میکنم

بعد از چند وقت، ‌گاو اولی هم گوشش گیر میکنه به یه جایی کنده میشه.

ایندفعه ‌دومی میگه: تو دست به گاوت نزن من دم گاومو میکنم. از قضا بعد از چند   

وقت دم اون یکی گاوه هم کنده میشه. خلاصه هی اولی میزنه یه جای گاوشو ناقص 

میکنه اون یکی گاوه هم همون بلا سرش میاد. آخر سر اولی شاکی میشه به دومی   

میگه: اصلاً سفیده مال من سیاهه مال تو......!!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

-_-
ساعت16:23---6 اسفند 1393
جوك هاي قوميتي
پاسخ:ببخشید سعی می کنم تکرار نشه! ممنون از حضورتون


زهرا
ساعت16:07---27 دی 1393
خیلی با حاله

fati
ساعت16:47---10 مهر 1393
چه خفن........

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 8 مهر 1393برچسب:, | 18:28 | نویسنده : ترگل |